4 Günlük Rota Önerisi: Venedik – Murano & Burano Adaları – Verona ve Garda Gölü

07 Nis 2019
Paylaş

4 günlük Rota arayışları içerisinde olanlar için işte önerim:

Venedik – Murano & Burano Adaları – Verona – Garda Gölü turu

Biz Venedik tatilimizi İtalya’nın bir diğer romantik şehri, Romeo ve Juliet’le ünlü Verona ve yine İtalya’nın ünlü Garda Gölü’yle birleştirdik. Bu tur için de 4 gün ayırdık. 2 gece Venedik’te kaldık. Bir gün Venedik’e, bir gün Venedik’in adalarına ayırdık. 3. günün sabahı yola çıktık ve Venedik’e çok yakın olan Verona’ya gittik. Bu şehirde yaklaşık 3-4 saat geçirdik. Romeo’nun Juliet’inin yaşadığı evi ziyaret ettik, aşklarımızı duvara yazmayı ihmal etmedik ve şehrin o güzel meydanında bir mola verdik. Ardından aynı günün öğleden sonrasında Garda Gölü’ne geçtik. Garda Gölü’nde güzeller güzeli Sirmione’de kaldık. Akşam üstü Sirmione’ye, Garda Gölü’nün en güney noktasına ulaşmıştık. O akşam ve ertesi sabah Sirmione’yi keşfettik sonrasında ise Garda Gölü’nün haritaya baktığınızda sol kıyısını takip ederek gölü güneyden kuzeye keşfettik. Garda Gölü şaraplarıyla, zeytin bahçeleriyle ünlü bir bölge. Yolda ara ara mola verdik. Şarap bağlarına gittik. Şarap tattık, şarap ve zeytinyağ satın aldık. Muhteşem bir deneyimdi. Öyle güzel bir yere gittik ki tepeden Garda Gölü’nün tüm güzelliğini görme fırsatımız oldu. Aynı günün gecesinde 4 günü arkamızda bırakmış ve Münih’e, evimize ulaşmıştık.

Eğer İstanbul’dan geliyorsanız siz de Venedik uçuş ve yine Venedik dönüş olacak şekilde böyle bir tur yapabilirsiniz. Bence sadece Venedik’e uçup orada birkaç gün geçirmek yerine bizim yaptığımız gibi şehir ve doğayı birleştirebilir çok güzel bir deneyim yaşayabilirsiniz. Bunun için aşağıda linklerini vereceğim yazılarıma muhakkak göz atın. Her bir yer için ayrıntılı rehber, konaklama, maliyet ve yeme-içme gibi tüm bilgiler aşağıda linklerini paylaştığım yazılarda. Yazıların çıktısını alıp gelmeniz yeterli :)